
tworzenie marki
Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat stworzyłem samodzielnie lub pomagałem w tworzeniu kilkunastu marek.
Chętnie pomogę w zbudowaniu Twojej.
Stworzenie identyfikacji wizualnej
pomoc w wymyśleniu nazwy marki
opracowanie czytelnej i oryginalnej typografii
stworzenie identyfikacji wizualnej, czyli zbioru symboli i zasad, którymi należy się kierować w celu uzyskania spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia przedsięwzięcia sposród konkurencji
opracowanie szablonów graficznych ułatwiających działania w przyszłości
4000 zł netto
Opracowanie strategii marki
sposoby na wyróżnienie się
konsekwencja jako najskuteczniejsza droga marketingowego rozwoju
pozycjonowanie się jako ekspert w swojej dziedzinie
opracowanie wizualnego aspektu prezentacji w mediach społecznościowych
pomoc w stworzeniu galerii wizualnych treści jako „banku” materiałów do publikacji w przyszłości
bez dodatkowych kosztów, tj. w cenie współpracy
Fotografie i wideo
do promowania każdej marki konieczne są materiały wizualne; jestem w stanie zapewnić zestaw treści do wykorzystania na stronie internetowej i w mediach społecznościowych
1900 zł netto za dzień zdjęciowy (ok. 6h sesji) lub 350 zł za każdą godzinę
(cena zawiera obróbkę i retusz, więc jej efektem są zdjęcia gotowe do wykorzystania we wszystkich materiałach)
powyższe kwoty zawierają spory rabat względem standardowych cen sesji dla gastronomii
Strona internetowa
projekt i wykonanie strony internetowej w oparciu o platformę Squarespace, pasującej do wcześniej zaprojektowanej identyfikacji wizualnej i z wykorzystaniem wykonanych wcześniej zdjęć
pomoc w aspekcie technicznym (zakup domeny, podpięcie domeny do serwera itp.)
3500 zł netto
A gdybyśmy potrzebowali konsultacji?
Proszę bardzo:
spotkanie stacjonarne
(odbywa się w Sulechowie, w mojej pracowni)
200 zł netto/godz.
spotkanie zdalne (uzupełniające)
(telefoniczne lub wideo — FaceTime/Skype/Zoom/Google Meet)
250 zł netto/godz.

Co otrzymam w tej cenie?
-
Praktyczną wiedzę
Zdobytą przez lata doświadczeń, więc to okazja do uczenia się na cudzych błędach z jednoczesnym wdrażaniem u siebie tylko tego, co faktycznie się sprawdza.
-
Klarowną wizję swojego przedsięwzięcia
Od tego, jak wszystko będzie prezentowało się od strony wizualnej, przez publikowane treści aż po osiągane cele.
-
Opiekę i dyspozycyjność
Po podjęciu współpracy stajesz się częścią listy „priorytetowych” klientów, więc masz pewność, że zawsze znajdę dla Ciebie czas, bez konieczności ustalania spotkań z kilkutygodniowym wyprzedzeniem.