
oferta współpracy
prowadzenie mediów społecznościowych restauracji strona.
TL;DR: Skrót dla tych, którzy nie mają czasu na przeczytanie całości; w swojej propozycji obsługę mediów społecznościowych i sesje zdjęciowe traktuję osobno — dzięki temu działamy elastycznie, zależnie od miesiąca i potrzeb. Prawdopodobnie zdarzą się miesiące, w których — jeśli zdecydujecie się na współpracę — musiałbym pojawić się ze trzy razy, a pewnie będą i takie, gdzie nie będzie potrzeby, żebym przyjeżdżał w ogóle, bo będzie sporo wcześniejszego materiału do wykorzystania.
Projekt wizualnej tożsamości online
Koszt netto (jednorazowy): 4500 zł
To jest absolutnie niezbędny pierwszy krok (na tyle, że bez niego pozostałe działania praktycznie nie mają sensu). Chodzi o to, żeby — na podstawie wcześniej stworzonych grafik i identyfikacji wizualnej (zakładam, że powstała?) — stworzyć projekty/szablony, dzięki którym późniejsze realizacje będą spójne z pozostałymi, bez względu na tematykę konkretnego postu.
Na bazie istniejącej identyfikacji wizualnej (logo, kolory, czcionki itd.) przygotuję zestaw projektów/szablonów:
– jak wyglądają posty,
– jak robimy karuzele,
– jak są zmontowane rolki,
– jakich animacji czasem używamy,
– jakiego kroju pisma trzymamy się wszędzie.
Celem jest to, żeby każdy widz, jeszcze zanim przeczyta podpis czy zobaczy ikonę profilu, wiedział: „to musi być ze strony.”, a gdy zajrzy do Instagramowego feedu od razu odniesie wrażenie „o, tu dbają o szczegóły”.
W tym pakiecie zawiera się też przygotowanie ikonek do wyróżnionych relacji na Instagramie – zachęcających, spójnych z marką i łatwych do zrozumienia.
Obsługa mediów społecznościowych
Proponuję cztery opcje — do Waszego wyboru, ale także z myślą o przyszłości. Bo teraz, na począktu działania restauracji należy być w sieci dużo i często, a z czasem będziecie mogli zmniejszać ilość publikacji, żeby oszczędzać budżet na ten zakres działań.
-
4 rolki
10 postów/karuzel
15 relacji
5500 zł netto
-
3 rolki
6 postów/karuzel
10 relacji
3700 zł netto
-
2 rolki
5 postów/karuzel
8 relacji
2800 zł netto
-
1 rolka
3 posty/karuzele
6 relacji
1700 zł netto
(każda opcja obejmuje pełną realizację: pomysł, zdjęcia, grafikę, copy, publikację)
Post? Relacja? Rolka?
post — zdjęcie, grafika z tekstem, karuzela (czasem będąca połączeniem zdjęć i grafik z tekstem) z tekstowym opisem poniżej — tak na Instagramie, jak i na Facebooku
relacja — czyli inaczej Instagram story; wyświetlona przez 24 godziny grafika/zdjęcie, bez opisu (chyba że z tekstem na zdjęciu), działające jako „przypomnienie o istnieniu”, poinformowanie o nowościach, prezentację dania (żeby ludzie mogli zobaczyć, czego mogą się spodziewać, zamawiając konkretną pozycję z karty), ewentualnie dodawana do wyróżnionych, żeby była dostępna „na później”. Relacji udostępnionych przez innych nie wliczam. Te, po „jakościowym przefiltrowaniu” wrzucam niejako gratis (to są raptem trzy kliknięcia przecież…).
rolka — filmik lub slideshow (czyli filmik ze zdjęć) z muzyką w tle (ale wyłącznie z profesjonalnych materiałów, tj. żadnych filmików z telefonu po mojej stronie), najczęściej montowany tak, żeby rzeczy na ekranie zmieniały się w rytm muzyki; przykładowa rolka (jeszcze bez logo, grafik czy animacji) poniżej:
Sesje fotograficzne + ew. filmowe
2000 zł netto
4 godziny fotografowania + obrobione zdjęcia
3200 zł netto
8 godzin fotografowania + obrobione zdjęcia
800 zł netto
materiały filmowe do użycia w rolkach w mediach społecznościowych
Fotograficzna dokumentacja eventów
1400 zł netto
2 godziny fotografowania + obrobione zdjęcia
2000 zł netto
4 godziny fotografowania + obrobione zdjęcia
3200 zł netto
8 godzin fotografowania + obrobione zdjęcia